wyciągamy do Was pomocną dłoń…
W trosce o profesjonalną obsługę wszystkich klientów staramy się dostarczyć maksymalnie dużo informacji na naszej stronie internetowej. Tutaj są zawsze dostępne 24 godziny na dobę:
- opisy systemów, urządzeń, przykłady instalacji
- pełne i demonstracyjne wersje programów
- pełna dokumentacja oprogramowania i urządzeń: opisy, instrukcje, karty katalogowe
- odpowiedzi na często zadawane pytania (FAQ)
- archiwalne wersje programów i dokumentacja urządzeń wycofanych z produkcji
- cennik
- adresy hurtowni, sklepów i instalatorów
Przez internet (zdalne wsparcie) telefon i e-mail niesiemy pomoc w godzinach pracy (dni powszednie od 8.00 do 16.00). Na taką pomoc mogą liczyć instalatorzy oraz użytkownicy systemu bibinet, którzy mają wykupiony aktualny abonament na pomoc techniczną.
Organizujemy szkolenia głównie w siedzibach naszych hurtowych sprzedawców. Przekazujemy na nich wiedzę o systemach kontroli dostępu i ewidencji czasu pracy.