Wsparcie

wyciągamy do Was pomocną dłoń…

W trosce o profesjonalną obsługę wszystkich klientów staramy się dostarczyć maksymalnie dużo informacji na naszej stronie internetowej. Tutaj są zawsze dostępne 24 godziny na dobę:

  • opisy systemów, urządzeń, przykłady instalacji
  • pełne i demonstracyjne wersje programów
  • pełna dokumentacja oprogramowania i urządzeń: opisy, instrukcje, karty katalogowe
  • odpowiedzi na często zadawane pytania (FAQ)
  • archiwalne wersje programów i dokumentacja urządzeń wycofanych z produkcji
  • cennik
  • adresy hurtowni, sklepów i instalatorów

Przez internet (zdalne wsparcie) telefon i e-mail niesiemy pomoc w godzinach pracy (dni powszednie od 8.00 do 16.00). Na taką pomoc mogą liczyć instalatorzy oraz użytkownicy systemu bibinet, którzy mają wykupiony aktualny abonament na pomoc techniczną.

Organizujemy szkolenia głównie w siedzibach naszych hurtowych sprzedawców. Przekazujemy na nich wiedzę o systemach kontroli dostępu i ewidencji czasu pracy.