Zestaw do rejestracji czasu pracy obsługujący identyfikatory (karty plastikowe lub breloczki) w standardzie 13,56 MHz: Mifare.
Idealny zestaw dla małej firmy, urzędu, biura. Ułatwia spełnienie Art. 149. § 1. Kodeksu Pracy. Wystarczy powiesić rejestrator na ścianie, podłączyć go do gniazda PoE w switch’u (jeżeli nie mamy switch’a z gniazdami PoE należy dokupić dodatkowy zasilacz PoE 48V), zainstalować oprogramowanie, przypisać rejestrator do programu i wydać karty (breloczki) pracownikom. GOTOWE !
Rodzaj rejestrowanego zdarzenia ( wejście, wyjście, normalne, służbowe, socjalne ) pracownicy wybierają na kolorowym ekranie dotykowym. W jednozmianowych systemach pracy rejestrator można ustawić tak, aby o wyznaczonej godzinie przestawiał się automatycznie z rejestracji wejścia na rejestracje wyjścia.
Oprogramowanie dołączone do zestawu generuje różne raporty indywidualne i grupowe, które można:
- wydrukować na drukarce
- wyeksportować do plików csv (arkusz kalkulacyjny)
- wyeksportować do plików pdf podpisanych cyfrowo
System można dowolnie rozbudowywać o kolejne punkty rejestracji czasu pracy i kontroli dostępu. W razie potrzeby można rozszerzyć licencję o dodatkowe stanowiska komputerowe i dodatkową ilość rekordów w bazie danych pracowników. Można także dokupić opcję podglądu raportów pracowniczych przez przeglądarkę internetową.
Zawartość zestawu
- Rejestrator czasu pracy bibi-C25
- Program bibi.50
- 20 szt. kart zbliżeniowych TMK (Mifare)
Cena netto
3200,00 zł